Логічна гра замість комп'ютера, або воруши мізками Брав участь

Доданий
26.07.2017
Номер
18
Культура та туризм

Організація в спеціальному приміщенні ігрової кімнати для дітей та підлітків віком від 5 до 17 років, що сприятиме розвитку логічного мислення, виявленню лідерських якостей , загальних фізичних здібностей у дітей.

Автор проєкту
Анна
Анна Кукуня
Бюджет
77 114 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Мета проекту

Активна соціалізація дітей та підлітків, залучення їх до активного спілкування з однолітками. Розвиток уваги, реакції, логічного мислення, математичних здібностей. Відірвати від залежності від комп’ютерних ігр. Живе спілкування краще ніж комп’ютерна залежність.

Проблема

Діти часто стають залежними від комп’ютерних ігор, в основі яких часто закладено агресію. Мало часу проводять активно.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Провести влаштування ігрових зон, придбання спеціальних меблів для забезпечення комфортного спілкування, придбання настільних ігор.

Для кого цей проект

Діти та підлітки.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовити обладнання для ігрової кімнати.
2. Облаштування ігрової кімнати. 3.Провести рекламно – інформаційну компанію.

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціальні (рівень охоплення дітей інтелектуальними іграми, покращення стану здоров’я, залучення до здорового способу життя, адаптація в суспільстві, розвиток комунікативних навиків.)

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Збільшення цін.