Опис
Мета проекту
Туалетне приміщення в Охтирській міській стоматологічній поліклініці - потреба кожного громадянина.
Проблема
Пацієнтами КЗ«Охтирська міська стоматполіклініка» щорічно є близько 10500 дітей. Перебування у стоматолога, як правило займає певний період часу. І діти дуже часто, як це природньо, не можуть довго перебувати без відвідування туалету. Також, людям літнього віку відсутність туалету доставляє великі незручності. В приміщенні будівлі, яку займає стоматологічної поліклініка туалету немає взагалі. КЗ «ОМСП» постійно стикається з вищевказаною проблемою. Батьки вимушені водити дітей справляти потребу під кущі на території закладу.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Обладнання туалетного приміщення з підключенням водопостачання та водовідведення, придбання сучасної сантехніки та бактерицидної лампи, з облаштуванням кабінки для інвалідів. Облаштування тротуару до туалетного приміщення та пандусу, щоб було зручно також і людям в інвалідних візках.
Створення одного робочого місця.
Туалет – приміщення, яке як ніякий інший утилітарний простір потребує створення свіжої, практично стерильної атмосфери.
Для кого цей проект
Для пацієнтів стоматологічної поліклініки та поліклінічного відділення ЦРЛ.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
Побудова в приміщенні стоматологічної поліклініки для пацієнтів поліклініки при пред’явленні талона до лікаря безкоштовно, для інших громадян вартість відвідування 1 грн. За ці кошти буде придбано : туалетний папір, рідина для миття рук, рушники паперові, пакети для сміття, дезинфікуючі та чистячи засоби. Години роботи з 7.00 до 19.00.
Ключові показники оцінки результату проекту
Одне робоче місце, позбавлення незручностей пацієнтів стоматологічної поліклініки та поліклінічного відділення ЦРЛ, зменшення забруднення навколишнього середовища.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Вартість сантехніки, вартість робіт та матеріалів, оновлення водопостачання та водовідведення - збільшення вартості на 30%, створення не одного робочого місця, а двох